-->

niedziela, 30 czerwca 2013

Wygrana i podaj dalej

Najpierw pochwalę się wygraną na blogu Jednoskrzydła & Drzewo Sekretów jest nią piękna hortensjowa kula w pastelowych kolorach. Cudo, właśnie szukam dla niej idealnego miejsca.



Oprócz tego od Marty z Życie jest piękne  dostałam paczuszkę, którą wysłała w ramach zabawy Podaj Dalej. Dla tych, którzy jej jeszcze nie znają: pod tym postem zostawiacie swoje zgłoszenia, dwie pierwsze osoby dostają ode mnie miły prezencik, a potem są zobowiązane  tę zabawę kontynuować na swoim blogu. Czekam na zgłoszenia, a tymczasem obejrzyjcie sobie, co przygotowała dla mnie Marta.





Cudna deseczka z transferem do powieszenie a kuchni, szydełkowa babeczka, którą przejęło moje dziecię, szydełkowy kwiatuszek i bukiecik lawendy, który nie przeżył podróży, więc pachnie z woreczka teraz i odstrasza potwory w mojej szafie. 



6 komentarzy :

  1. zgłaszam się jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna wygrana :)))
    szkoda że Lawenda nie przeżyła :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. są jeszcze miejsca? bo sie nie doczytałam ile osób może brać udział, a bardzo chętnie bym się zapisała :):))
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń