-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

sobota, 23 listopada 2013

Blejtram DIY

Tutaj Ana pokazuje jak zrobić blejtram w domu,  ja przedstawiam wam swój pomysł, warto przejrzeć kilka, żeby móc użyć tego, co się ma w domu pod ręką.
Potrzebne: 
deseczka ze sklejki, lub gruby karton,
dwustronna taśma klejąca
płótno, lub tkanina np. ze starego prześcieradła
biała farba akrylowa
kwadrat tektury nieco mniejszy niż deseczka lub tekturowa baza




Moje deseczki to pozostałość po opakowaniu dziecięcego łóżeczka.
Następnie, oklejamy je od spodu dwustronną taśmą klejącą.


Kładziemy deseczkę na tkaninie przyciętej mniej więcej w kwadrat o bokach szerszych niż deseczka, żeby się dało je zawinąć. Nie muszą być równe.


Zawijamy materiał, dociskamy, żeby przykleił się do taśmy.


Żeby zamaskować nierówne brzegi, przyklejamy tekturowy kwadrat, przez co blejtram będzie od spodu wyglądał w miarę estetycznie.

Płótno malujemy białą farbą akrylową, po wyschnięciu jest gotowe do malowania.


Ja użyłam farby akrylowej, mgiełek 13 Arts, retro grafiki, szklanych mikrokulek, koronki, pasty strukturalnej i pręcików do kwiatków.










Pracę zgłaszam na listopadowy 13 Arts Fans Club 
I wyzwanie nr 57 w Scrapgang


Dodatkowo, pokażę, jak płótnem można uratować zniszczoną kartę do Art Journala. Ja wpisy robię w albumie z beermaty i szkoda mi było karty, która na skutek zbyt dużej ilości gesso nie nadawała się do niczego.




 Płótno pomalowałam farbą akrylową zostawiając wolne miejsca, w niektórych miejscach tkanina prześwituje. Brzegi postrzępiłam.

Nadal prosimy o głosy na pracę mojej córki Helenki. Głosujemy tutaj

4 komentarze :