-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zakładka na zielono

Zakładkę zrobiłam korzystając z tutorialu Magdy, nie przepadam za zimnymi kolorami, chociaż ta wyszła nieźle. W planach błękitne fioletowe i różowe. Użyłam tutaj taśmy maskującej, gesso, mikrokulek 13 Arts, ferbek wodnych Ayeeda, stempli i sznurka. Stempelek 3rd Eye specjalnie do zakładek wykonała dla mnie Drycha, której prace można obejrzeć tutaj





Zakładkę zgłaszam na grudniowy 13 Arts Fans Club

Wyzwanie u Szmeka


4 komentarze :

  1. Ładna :) Ja akurat lubię zielony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, bardzo mi się podoba - ja mam w planach robienie filcowych zakładek, ciekawe co z tych planów wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń