-->

środa, 8 stycznia 2014

Zimowa wymianka

Brałam udział w wymiance organizowanej przez Beę. Moją wymiankową parą była Kasia z bloga Pracownia Katki. Dostałyśmy przepiękną lalkę baletnicę, Helenka od razu nazwała ją Azabellą. W paczuszce była też cudna gipsowa sowa, bardzo pomysłowe etui na chusteczki i super przydasie. Były też pierniczki, ale nie dotrwały do zdjęć. Bardzo dziękujemy za wspaniałe prezenty.






Ja wysłałam kalendarz, blejtramik z kwiatami i zakładkę. W paczuszce znalazły się również herbatki i przydasie.



6 komentarzy :

  1. Śliczne drobiazgi :) A i przydasi nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły czas oczekiwania i poświęcenia go specjalnie dla mnie. Przesyłkę odebralam i jak najszybciej postaram się pochwalić u siebie na blogu :)Jeszcze raz dziękuję. Katka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymiana i jedna i druga wysłała skarby :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka :))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu - WOW ... wielkie WOW !
    Ślicznościami się obdarowałyście !!! Cudne prezenciory !
    Dziękuję serdecznie za udział w mojej zabawie !!!
    Pozdrawiam cieplutko :) Bea

    OdpowiedzUsuń